NunuDudu hulyaaa-123 farklı bir markanın var oyun masası ilk kızım çok severdi uzun süre oynadı 2.kızım da çok seviyor vakit geçirmeyi. Bunu bilmiyorum ama özelliklerini.
Mavis34 hulyaaa-123 17 ay icin basit kalır yeğenimde 18 aylık bunun yuzun3 bile bakmaz aynısı var. Birde fisher price olan var hep onunla oynar
Frezya hulyaaa-123 ben kullanmadim ama ben de diger arkadas gibi basit kalacagini dusunuyorum daha küçük cocuklar icin gibi sanki
Kereminannesiii hulyaaa-123 daha yeni ayaklanmaya çalışan bebekler için 17 aylık bebiş için basit kalır
Elmel hulyaaa-123 17 aylık bebek için sıkıci gelebilir canm benim kızım dokuz aylık o bile sıkıldı oynamaktan
Mommysharkdoodoodoodoo Yeni tutunup ayakta vakit geçirmesi için bir oyuncak bu ve pek fonksiyonu yok 17 ay için uygun değil bence. Ha bondigonun trenli olanı var bende oğlum 3 yaşında hala ara ara oynar müzikleriyle dans eder ama bu işlevsiz
Winnithepooh hulyaaa-123 clementoni marka olani almistim 25 aylıkken falan sattım şahsen erken satmisjm dedim şu an tam öğrenme xamani 31 aylık İngilizce olatak kullanırdı diyorum bu ürün 101 de gecen sene 45 tl idi😁 ve işlevsiz ürün 2. El daha guxelleri bakın bu fiyata bulursunuz