[silindi] Kızlar bebeğim kız dört aylık olacak saçlarını kestirmek istiyoruz nasıl kesilir kimlere kestiriyorsunuz
Prensesimmmm1 [silindi] ben 2 aylıktı kadın kuaförüne götürdüm kucağıma aldım kuaför kesti öyle kestiren çok ya onlar kesiyor dikkatli şekilde bıngıldaka fazla girmeden. Ben cesaret edemezdim kesmeye zaten.
oglumuz01 [silindi] o zaman kendin kes bence yanında biri olsun sıfır zaten evde eğer makine varsa tabi