MinelMom21 canım hıc kasık maması yada dısardan bısey alıp vermedim. İlk ypgurt verdım 3 gun ev yogurdu. İlk gun cay kasıgı ıkıncı gun tatlı kasıgı ucuncu gun yemek kasıgı. Daha sonra sebzelerden basladım patates, havuc, kabak, bal kabagı, brokoli. Daha sonra meyvelere gectım canım elma, armut, muz, avokado. Hepsını 3er gun denedim. Sebzeleri haslayıp catalla ezip verdım. Meyveleride cam rende de rendeleyip verdım ıcıne de azıcık süt koydum kı cok katı olmasın. Sımdıde corbalardayım corbalara bitince kahvaltı ogunlerıne baslayacagım canım. Hıcbır sıkırnı yasadım kabızlık fılan da olmadı probiyotık ver dedı doktor. Suan kılo alımı gelısımı cok ıyı bız sofraya oturunca o da anlıyor yemek ıstıyor hemen alıstı yanı daha ıyı oldu zaten 6 ay kuralı eskı bır bilgi oldugunu gıttıgım ıkı doktor da soyledı artık 4 aylıkken de baslatıyorlar