Matildaa mimikkralicesi https://www.trendyol.com/penti/hamile-emzirme-seamless-cotton-sutyen-p-157768221 bundan çok memnun kaldım ben normalde de kullanırım. Çok rahat yok gibi
Seymaemre-asya34 Kaplı ped takmaya gerek yok pedli dye gecyr özel günlerde kurtarıcı oluyr resmen diğeri bazen ıslanıyor ama evde pedsiz de kullnyrm arada
AyazisMom Kapsız olanla rahat ettim ben ped kullanmak sart oluyor tabi ben pedsiz kullanamazdım ama kapsız olan sudyende daha rahat sonucta
Masalsmom mimikkralicesi şuan bu ikisinden de var bende. Dantelli olandan hiç memnun değilim çok rahatsız ediyo o yüzden hep diğerini kullanıyorum :)
Seymaemre-asya34 mimikkralicesi LC wakikiden alablrsn hem atletli emzrme atleti sadece 1 model var fiyatı 55tlydi smdi nenkdr blmyrm
Banaannede mimikkralicesi yok onları demiyorum şunlardan bahsediyorum https://imgyukle.com/i/E7luHb https://imgyukle.com/i/E7l50Q https://imgyukle.com/i/E7lxKs https://imgyukle.com/i/E7lTxt Ben bunlarla daha rahat ettim. Hem de çok şıklar
mimikkralicesi Matildaa aslında ben evin icinde bile sütyensiz gezmem normal kaplı desteksiz kullanıyorum 85b ölçüm kapsızlar çok sarkıtırmı diye tereddütteyim rahat olamam diye birde kaç beden almam gerekir sizce?
mimikkralicesi Masalsmom yaa öylemi . Altında teli varmı acaba normal sütyenler gibi o mu rahatsız eden? Ben normalde de sürekli ev icinde bile sütyenimi cıkartmam ve kapsız sarkar dışardanda belli olur diye tereddütteyim
Masalsmom mimikkralicesi hayır teli yok ama bilmiyorum ben rahat edemedim. Diğerine göğüs pedi ile kullandığım in ucunu belli etmiyo
mimikkralicesi Masalsmom aslında teli yoksa aynı gibidir sadece kapsız olan daha ince göğüs pedi ile kalınlaşır
Atatemel mimikkralicesi dantelli olanı değil diğerinin hem siyahını hem beyazını aldım göğüs ucu yarası için gümüş kapak ve lansinoh göğüs ucu balmini aldım şükür henüz yaram olmadı tavsiye ederim
Dd222 Ben bu e Bebek’in siyahını kullandım pek memnun kalmadım açıkçası pentide yada suvenden bulmanızı tavsiye ederim. Kapsızlar daha rahat