Deletedmom110 Böyle bir şey yaşayan var mı ? Hamileliğimde bile kabızlık yaşamadım .Hep düzenliydi. 2 ay oldu doğum yapalı,2 aydır kabızım. Öneriniz😞
Huriye89 Deletedmom110 ben de aynıyım canım 3 ay oldu hala aynı dr gittim makatta çatlak oluşmuş artık fitil krem bide ishal hapı verdi bol su iç aç karnına kuru kayısı tüket dedi. Ama krem aşırı baş ağrısı yaptıgı için kullanamadım. Bol ayran yogurt ye bağırsaklarını yumuşatsın
Bebegimucizem Deletedmom110 osmalac şurup hemen ilk kullanımda düzene soktu benmde öyleydi ne denediysem geçmemişti