Saliha03 benim oglum 2 ay 10 günlükken hem sğnnet hem dil bagı operasyonu gecirdi ameliyathanede sedasyon verilerek yapıldı. Cok kolay gecti totalde yarım saat icinde yanımdaydı bebegim. İlk 1 hafta kesi atılan yer kızarıktı agız ici sprey sıktık günde 1 kez 10 gin boyunca hicbi sorun yasamadık. Gecmis olsun minik kuzuya 🤍