Ya neden olur bu normalde güzel güzel yiyen kızım bazı dönemlerde bunu yapıyor yiyor gibi ağzını açıyor lokmasını tutuyor sonrada ağzını açıp akıtıyor ağzından. Mama içmede problem yok onu güzel içiyor ek gıdada problem var diş döneminden mi kaynaklanıyor acaba?