Doktorum 1 aylıkken 2 saatte bir gece 3 saatte bir emzir demişti. Şimdi 2 aylık doktor gündüz 3 saate bir emzirmeye çalış 2,5ta olur gece de 4ten 5e geçebiliriz dedi ve bu sabah güne kanlı bezle uyandık. Doktora gittik test yaptı sıvı almamış dedi ki bu anne sütü şimdi 4 saate düşürelim geceyi dedi. Kime söylesem olur mu öyle saçma şey diyor. Ne yapacağımı ne sıklıkla emzireceğim şaşırdım