papatyammmm Herkese merhaba.Benim bebeğim 3 buçuk aylık ve sadece mama ile besleniyor şu an similac zaman zamanda bebelac veriyorum.Ama malum mamalar çok pahalı.E bebekte hero baby 400 grm 20 tl ye düşmüş.Daha önce kullanan varmı.Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Mavilim55 papatyammmm benim oğlum 42 günlük sütüm yetmediği için takviye yapıyorum sma gaz yaptı humana kabız yaptı hero baby iyi geldi ne gaz ne kabız yaptı
Ugggg papatyammmm bende ona geçmeyi düşünüyorum ama online satışta son kullanma tarihi nasıl gelir emin olamiyorum
papatyammmm Ugggg ben birkaç kez e bebek onlıne dan alışveriş yaptım.Bir sıkıntı yaşamadım.Sonuçta kurumsal bir mağaza
alya_ Ugggg merhabalar ürünle ilgili bilgi edinmeye çalışırken yazınızı görmüştüm hepsiburada dan 20 tl iken aldım kargom bugün geldi son tüketim tarihi 2020 olarak geldi 3 paket. Şu anda hepsiburada da ürün fiyatı 24 TL ancak şok markette gördüm bugün 20 tl ve son tüketim tarihleri 2020 bilgin olsun ☺️
Ugggg Namehmetoda e bebekte miydi . Ben daha önce başka bı siteden Bebelac almıştım iki paket son kullanma tarihine 17 gün vardı ondan sonra guvenemedim bidaha.simdi baktım giriş olmuyor siteye yoğun sanırım.
papatyammmm Ugggg benim takıldığım fiyat neden uygun o yüzden cesaret edemiyorum.Bimdeki bebivitadan bile uygun.Hero baby ülkerin bidr sanırım
Namehmet Ugggg ben sürekli alıyorum e bebekten bebelac gold sma evolvia arıma mamalardan aldım bugüne kadar hep 2020 tarihli geldi, herobabydevam sütünü de yeni aldım oda 2020 tarihliydi..Bi sorun yaşadıgınızda iade edin bence faturanızı silmeyin
Ugggg papatyammmm arada indirim oluyor normalde 37 TL bebevitada hipp bı alt urunuymus uygun olmayanlarinda fiyatı çok uçuk hele benim artık paketi actimmi bı haftayi zor görüyor.