Sinemisssss https://www.hizliresim.com/o6ti4sk daha yeni 2 azı diş cıkardı şimdi üstten 2 alttan 2 15 aylık bebe 14 dişi var normal mi ya
BenMathilda Sinemisssss Normak, çıkmaya başladı mi pespese gelir. Ama şu yönüyle cok iyi, erkenden bitecek kurtulacaksiniz
Sinemisssss BenMathilda 1 yaşından sonra hızlandı 2 hafta sonra 16 aylık olacak ama 4 ayda 1 kilo aldı bu diş dönemi ciddi iştahsızlık yaptı gececek biliyorum ama cidden zormuş artık hergün ne yapsam da yemese diye düşünüyorum
BenMathilda Sinemisssss İstahsizliginin sebebi mevsim gecisi de olabilir, dis de üzerine gelince sizi oldukca yormustur. Bu dönem bitince rahat edeceksiniz inanin🌹