baharuraz 14 yildir egitim sektöründeyim,2 yildir ücretsiz izindeyim. 2 yil oncesi prosedür bu idi. Pandemide degisti mi bilemem. Alti ustu akbil degil bu evrak sahteciligi basliginda incelenir,bj egitim kurumu ile ibb arasinda durum bildirimi ile kanaata varilir malesef