Busemehmetbora yaa Maaşallah patladı patlayacaklar birkaç güne çıkmış olur artık. Diş zor yaa birde tam çıkmaya en yakın zamanda daha çok acı çekiyor bebek çünkü diş etini kesip çıktığı için yanma içten kaşınma acı oluyor diş jeli falan sürdünüz mü? Bize jel fayda etmemişti. Bird ebenin oğlum çok üst üste çıkarı şuan 9 buçuk aylık 6 tane dişi var 3. Ayından sonra neredeyse her ay çıkardı çok zor günler geçirdik bizde yeni ynei dilden yana rahatız briaz çok şülür. Geceleri çok uykusuz kaldık huysuzlupu ve gün boyu ağlamaları da cabasıydı. Ama birgün geçeceğine inanın rahat günler de olacak hep böyle olmayacak 🥰🌼