Motattisemuittur Sorum başlıkta 4 ay 11 gün önce doğum yaptım nasıl başvuru oluyo telefondan oluyor mu
balkizannesiiiii Motattisemuittur canim benim esim yapmisti basvuruyu sigortaya gitmisti sanirim ordan yapmisti fazla bilgim yok ama isyeri icin kagit vermisledi oda onu vermeye gittiginde yapmisti
Yusaydef Motattisemuittur doğum yaptığımda eşim kimlik çıkarmaya gittiğinde başvuru yapmıştı evraklarla beraber ama bi sigorta ara sor onlar senin ne yapman gerektiğini söylerler
balkizannesiiiii Motattisemuittur onu bilmiyorum canim bana gidip yapiliyor demislerdi ama bi arastir istersen
Yamanmoms Motattisemuittur hastaneden dogum yaptiginiza dair raporu is yerinize veriyorsunuz odemeniz rapor bitimi ptt ye yapiliyor ama cok gec kalmissiniz 2 parca halinde yatio odeme dogum oncesi rapor parasi dogum sonrasi rapor parasi olarak