Yasem12 Biogaia’yı bırakma o probiyotik. Nurse Harvey’s ile eş zamanlı kullandım ben biogaia’yı. Nurse Harvey’s günde 3 kez, Biogaia günde 1 kez olmak kaydıyla verdim. Rezene içtim, ona da içirdim bir iki çay kaşığı. Kimyon çayı içirdim, yemeklerime hâlâ kimyon katar yerim. Sağlık ocağının verdiği D vitamini gaz yapıyor onu bırakıp Ocean marka gaz damlası aldım. Anti-kolik biberon aldım. Metsil de denedim bir ara. Metsil sekiz damla olarak veriliyor. Ara sıra da emziğini metsile batırır verirdim. Ama hiçbirinin kalıcı çözümü yok maalesef. Bu dediklerimi dene. Bir de aktardan eğir kökü al. Eğir kökü böyle ağaç kabuğu gibi bir şey, onu ortadan ikiye keseceksin uzunlama. Ortasını bıcağın ucu ile kazı, hepsini değil birazını. Ve çıkan tortuları yarım su bardağı kadar bi su ile cezvede bir taşım kaynat. Tülbentten süz, ılıyınca bebeğine 1 çay kaşığı içir. Bunu 3 gün saklayabilirsin. 3 günde bir tazele. Sabah-akşam birer çay kaşığı içir fazla değil. Bu baya gaz söktürücü, bağırsakları yumuşatıyor. Ben faydasını gördüm, bana da görümcem önerdi onun oğlu şimdi 21 yaşında ve o zmndan bilir gaz sorununu bununla çözmüş o. Sen de kullan eğir kökünü belki fayda görürsün sende. Ama tam olarak bağırsakları gelişince bitecek gaz olayı. 3. Ayını bulur tamamen bitmese de günde 1-2 kez anca gelir. Ama baya baya rahatlarsın o dönemde. Allah yardımcın olsun 🌸🤲🏻
Zinco ile Biogaia’yı eş zamanlı kullanabilirsin sende. Ama bunları antibiyotik gibi düşün ve her gün aynı saatlerde vermeye dikkat et. O şekilde daha etkili olduğunu düşünenler çoğunlukta.