Üç buçuk aylık bebeğin bu kadar sinirli olması normalmi… Bişey istediği zaman ııııhhğğğ yapıp kendni öyle bi sıkıyoki, tüm vücudu çubuk gibi kaskatı kesiliyo. Sonra bağırıp ağlıyo. Hep aynı tantana. Yumruk yapıyo, vücudunu sertleştrip öfkeyle ıkınr gibi bağrıyo. Geçen ayda öyleydi ama gitgide artıyo. İlk doğdugnda çatık kaşlarıyla tanındı zaten 🤔