Mavsnz06 Arzum okka. 2 yıldır kullanıyorum çok güzel yapıyor. 5 kişilik deniyor ama 3 den fazlasını hem güzel yapmıyor hem köpük yapmıyor. Genelde 1.2 kişilik yapıyorum ve köpüğü epey var. Kalabalık değilim 1.2 kişilik yaparım yeter ki güzel yapsın derseniz alın. Yok kalabalığım 2 .2 uğraşmam derseniz zor olur bu sizin için.