Bebeğinizi kaç aylıkken yatağına yatırdınız şuan 14 aylık hala yanımda beşikte yatıyor aslında ayırmak istiyorum ama beşiğin içinde ayağa kalkıp çok oynuyyor uyanınca .
yatağına koysam beşik kadar yüksek değil korumalığı ne yapsam acaba sizler nası yaptınız ?