Damlanur Kro. 3 ay 22 günlük düz 27 günlük prematüre kızımın gazı son zamanlarda cok kokuyo. Cok önemsemedim başta ama bugün annem biraz kafamı karıstırdı kontrole gittiğinde doktora söyle diye. Neden oluyo olabilir bilgisi olan var mı?
symayusuf Damlanur oğlum doğduğundan beri öyle benim ilk zaman dikkatimi çekti doktora sordum bizm doktorumuz aslında iyi bişey bağırsak florasının çalıştığını gösteriyor demişti yanlış hatırlamıyorsam ama siz yinede sorun tabiki
Sareem Damlanur ben bi doktora sormadim ama büyükler sen üşütmüşsün sütünden geçmiş demişlerdi. 2 aylikti daha, düşündüğümde dogruydu o ara mevlid için temizlik yapmistim ayaklardan epey soğuk almıştım. Dikkat edince düzelmişti sanki 🤗
Bebegim_ben Damlanur benm bebeğimde premature canm ilk zamanlar bizimde felaket kokuyordu son zamanlar daha iyi doktor sıkıntı degil demisti üsutme desem corapsiz terliksiz hic durmuyorum ama