Merhaba anneler, oğlum 10 Ocak doğumlu. 3 aylık olmasına çok az kaldı. Doğum kilosu 3400 şuan 5.600😢 doğduğundan beri huzursuz, vücudu kızarık. Süt alerjisi varmış. Şuan diyetteyim bi çok şey yasak. Zaten beni çok emmiyor, mama takviyesi yapıyorum özel bir mama. İdrarı koyu renk olduğu için az besleniyor dedi. Kusana kadar veriyorum daha ne yapabilirim ki😢 moralim bozuldu çok kötüyüm. Çok mu az sizce kilosu