Tugba06 Kızlar kaç damla vermemiz gerekiyor. Ben devletin verdiğini kullanmak istemiyorum bir çok şikayet okudum o damla ile ilgili. Ocean alacagım ama kaç damla verecegim.?
Lilababymom Tugba06 bize doktorumuz baslarda 0.5 ml sanırım cubugun üzerinde işaret var o kadar vermemiz gerektiğini söyledi ben uzun bi sure o kadar verdim çizgiye kadar çekip kaşıkla veriyordum
Zlm Tugba06 bana doktor üzerinde bı çizgi var oraya kadar doldur ver dedi ben öyle yapıyorum hiç damla saymadım
Tugba06 Deletedmom0099 standart dimi bu yani bebeğin durumuna göre değişmiyor damla sayısı.. Kilosuna gore..