Ebruu67 canm böyle herkes atak falan diyor ama ağlama şeklinden sen anlarsın bebeğini iyice gözlemle bizde 4. aylarda bebeğimin ağlamaları vardı atak falan dedik durmadı ağlaması doktora gittik pipi ucu darlığı varmış bebeğim çiş yaparken zorlanıyormuş meğersem sünnet ettirdik rahatladı çocuk. Yani demem o ki Çok huzurluğu olursa Arada doktora götürün nerden ne çıkacağı hiç belli olmuyor