migade 16 aylık kızım aylardır ikinci kaşıktan sonra neredeyse on dakika ağzında bekletiyor su veriyorum anca öyle yutuyor,saatler sürüyor yemek yedirmek zulüm gibi buna bir çare bulan var mı?
Patateskoftesi migade bir yerde bi yazi okumustum yemek suresini kisa tutmak gerekmis . Eger yemiyorsa toplayip kaldirmak gerekliymis . Yoksa cidden oyun yapiyorlar zaten . Max yarim saat ugrasin sonra kaldirin zaten acikinca mecbur gelecek siz ugrastikca o daha da ugrastiracak 🤦🏻♀️
OncedenGurme migade pekmezli su, süt filan veriyorum ağzında tuttuğu dönemler. Bir de genellikle suyla oynayarak yiyor
Elifbeyzam migade benim kızda öyle 15 aylık olacak hala ögürür hatta kusana kadar yutmaz su veririm agzindakileri dışarı çıkartır eliyle tutup her yer yemek izi