edaydogan Bebeğimde 1 haftadır kabızlık söz konusu 2 nolu mamaya geçtim diyemi yoksa ek gıdadanmıdır bilemiyorum siz bebeklerinize kayısı harici ne veriyorsunuz lütfeeen yardımmm
Nisankusunannesi edaydogan benim kızıma doktorum dupalac diye şurup vermişti. kabız olduğunu anladığım anda en düşük ölçekte veriyorum en geç yarım saate yapıyor Canım. bir doktoruna sor istersen :)