Dyglila 5 yaşında da bir çocuğu var. Göz teması yok, konuşmuyor, oyuncakları amacına uygun kullanmıyor, tuvalet eğitimine 2 ay önce başladı. Hala tam söylemiyor, kendileri götürüyorlar. Sadece dil terapisine başladı. Hayır, açma, yapma demeye başladı sadece çocuk. Şimdi küçüğüne de bir tablet almışlar. Sorsan ben kötü anneyim. Ağzımı açıp çocuğunu doktora götür bile demiyorum kalbi kırılmasın diye ki özel eğitim anaokulunda çalışıyorum. Birkaç kere konuyu açtım, yok bişeyi babası da geç konuştu diyor