Minik_kusummm 0-12 ay arası bebeklerin İngilizce öğrenmeleri için en kolay dönemmiş. Eğer erken yaşta başladılarsa çok normal. Benim bebeğim de 10 aylık, 4. aydan beri oyun oynarken İngilizce konuşuyorum. İngilizce kitaplar aldım ayına göre. Bir de eğitici İngilizce şarkılar var, sayıları, vücudun bölümlerini falan ingilizce öğreten (super single songs). Bence siz de bunlardan yararlanabilirrsiniz.