Eldu97 canm hiç bir şey sürme sadece kaynatılmış ılımış suyla pamukla bir kere sil günde. Bende ilk bebeğim korkmuştum ilk ayında iki doktor gezdim önemli değil dedi sadece sil suyla dedi. Karnınada da yayılabilir hiç telaş yapma bizim öyle olmuştu sadece ateş olmaması lazım. Doktor ateşlenirse getir demişti. Sonra bi hafta içinde kendi kendine geçti