Merhaba ben genetik faktor v pihtilasma cikti ve dha onceden de pıhtı atmisti bana . genetik doktoru cocugun doğunca onada yaptır bilgin olsun demisti. Bugün gittik doktora sünnet yaptırcam doktorum bóle demisti diyorum bi sıknti olmadigi sürece yapmiyoruz dediler ne dediysem ikna edemedim. Yaptiran var mi yada durumu böyle olan ?