ebz09 GULSENUNAL32 ben canbebe kullandım oğluma yeni doğduğunda Pişik yaptı cok fena Onun yerine soffio ve jennywilly oneririm
serebro GULSENUNAL32 uygun bez var mı ki ya ne alsam birdahakine kat kat zamlaniyor. Bebem natural ve baby turco kullanıyorum genelde memnunum. Soffioyu beğenmedim cirtlarini sleepy de çok dar kalıp. Goon da güzeldi… canbebe kullanmadım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi GULSENUNAL32 Evybaby kullanıyorum. Can bebeyi evy baby denemeden önce denemiştim, bence iğrenç bir bez
Mirkilik bende can bebe kullanmadım ancak zamlardan sonra bebem natural kullandık gayet memnun kaldım
Ayse_nurzeliss AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende evybaby için aynı şeyi düşünüyorum geçen ay esim baby Turco alacağına onu almış yanlışlıkla hem yüzeyi yumuşak değil hem surekli sızdırdı 🤕
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ayse_nurzeliss Yorumsuz ben iki bebegimede evy Baby kullandım. Pamuksu güzel, geceden sabaha altında kalıyor 10 saat bir kere sızdırma yasamaidm. Ama hiç marketten almadım direk fabrika satış sitesinden alıyorum. Sorun yaşamadım
Kuzeymiram GULSENUNAL32 kadın kullanananlar icin canbebe önerirmisiniz diye sormuş herkez farkli bisey yazmiş 🤣
delidoluana Prima kullandım on numara bez . Doğduğu günden beri sleepy ve bim bezini dönüşümlü olarak kullanıyorum gayette memnunum Jenny Willyden
MKemalinAnnesi GULSENUNAL32 yeni doğduğunda kullandım memnun kalmıştım fiyatı arttığı için baby turco ya geçtim