Leyla6327 ilk oğlum 4 aylıkken Ramazan orucumun tamamını tutmuştum. Gece sadece 1 yumurta 3 adet hurma 5 adet zeytin yiyordum. Birde anne çayı içiyordum o kadar.
Ama iftardan sahura kadar çok fazla su tüketiyordum o yüzden de hiç sıkıntı olmadı.
şimdi ikinci oğlum 10 aylık ( ek gıdayı yok diyecek kadar az yiyor) yine aynı şeyi yapıyorum.
Elh sıkıntı yine yok 😊
isterseniz sahurda tahin pekmez yiyin sütünüzü artırmak için. Yada helva. Muz yumurta süt bunlar da sizi tok tutar