Baharrrhaazann rica ederim canım benim Rabbim kolaylik versin inşallah haklısın yaa insan ne yapacağini şaşırıyor ama emziriyorsan eğer yine de çok zorlama gerçekten yemek istediğinde ver ki ek gıda reddi oluşmasin iyice, 9. Aya kadar önce anne sütü veya mama daha sonra ek gıda veriliyor yarı açken ama tabii 9. Aydan sonra ilk uyandığında öncelik katı besin sonra anne sütü veya mama💞🥰kolay gelsin canim