SevgiSelim14 Her şeyi unuttum ama o kesi acısını unutamadım Doğum olduktan sonra uyusturucu igne vurdular Uyusturmalari gerekmiyormuydu ?
OncedenGurme SevgiSelim14 bana yaptılar mı bilmiyorum ama kesiyi hissetmedim, iğneyi görmedim. Dikiş esnasında ipin derimden geçtiğini hissettim ama acı yoktu
Motattisemuittur SevgiSelim14 ben anlamadım hiç sadece kesildiği sırada sıcaklık hissetmiştim ama acı değildi zaten o an doğum gerçekleştiğinden o kesi acısı doğum sancıyla karışmıştı
Anestezistanne SevgiSelim14 lokal anestezi ile uyuşturdular hatta iki kez iğne yaptı yapmadan önce söyledi 🤗dikişlerin sonuna doğru hafif bir ağrı oldu o da artık anestezi etkisi azaldığı için .
Jane Kesi derken hani şu doğum anında bebek tam çıksın diye kesiyorlar ya onu diyorsunuz değil mi? Uyusturmadilar beni. Canlı canlı kestiler🤨
Eslemesra Jane ooff evet yaa benı de canlı canlı diktiler dogum sancısından sonra bi de onun ıcın kıvrandm
Zeynepduru112 Uyuşturuyorlar o anda anlamamış olabilirsiniz küçük küçük iğneler yapılır kesilecek yere lokal anestezi yani dikerken tekrar uyuşturmasının sebebi anestezinin uyuşukluğu geçer zaman geçtiği için o yüzden
Jane Zeynepduru112 uyuşturuyorlarsa nasıl hissettik biz. Ben baya baya bıçakla kesildim gibi hissettim öyle bir bagirmistim ki sesim gitti sonra😄
artcigelin Bana en başta seruma sıktılar o nasıl oldu bilmiyorum kesiye ihtiyac olursa canın yanmasın daha fazla dediler kesinin acısını hissetmedim
SevgiSelim14 artcigelin yaa ne güzel sırf bu kesi ve dikişler yüzünden 2. bebeğim olursa normal doğum istemiyorum
artcigelin SevgiSelim14 doğumum benimde zordu ilk olduğundan tecrübesizliktem sanırım bide benim bebeğim 47 cm doğdu tektim beslenemedim 😔ufacıkcı onu zor çıkardım bende düşünmüyor değilim 2. Olursa boyu 50 51 cm olsa nasıl cıkcak diye
Ipeksila SevgiSelim14 evet dogru olabilir ama o an zaten hissedilmez kesik olsada sanci daha agir basiyor
Deletedmom_22 SevgiSelim14 benim uyuşturdular dikilcek yeri , öyle diktiler 😁kendileri kesti kendileri dikti hemen. Ama Çok az acı hissettim dikerken, cız dedi bir iki kere tamam. Sonrası daha acılı geçti benim için,yani dikişlerin iyileşme süreci
SevgiSelim14 Deletedmom_22 yaa ben sürekli agri kesici attım sabah akşam bi nebze rahatlatıyordu ama benim 2 dikişimde acilma oldu sonra tekrar dikildim kendimi çok kasmaktan uyusturucu igne zor girdi o kadar korkmuşum