aslansmomm kahroldum … çok çok büyük acı anne denen cahil cühela kadın kadar babası olacak kişi de suçlu … ana kucağından sonra en güvenilir yer dediğimiz devlet babanın kucağı da suçlu.. o anne olacak varlığı yetiştiren aile de suçlu … ihale anneye kaldı ama terk etmek ayrı ölümüne sebeb olmak ayrı boğazına mama kaçmış yemek borusı yerine nefes borusuna gitmiş mama… bunun sorumlusu kim … ve beyin ölümü gerçekleşmiş yavrumun bunun sorumluları da arada kaynamasın inşallah 😔😔😔 bebek hep meme emmiş nereden bilsin biberonu emmeyi tutmayı … bazı biberon uçları çok açık olur süt bir anda geldi muhtemelden… benim bebeğim de öyle boğulacak gibi oluyordu biberonu bilmediği için
ne söylesek ne yazsak çok boş
Melek yavrum, 3 aylık ömrüne ne acıları sığdırdın kirli dünyadan uçtu gittin …😢😢😢