Nisa bebeğin beyin ölümü gerçekleşmiş. O kadar üzgün o kadar sinirliyim ki. Aslında o pislik kadına söyleyecek çok şey var ama kelimelerim yetersiz. Bir insan evladını nasıl terkeder ya nasıl? Ne sebeple olursa olsun nasıl onu boş bir arazide bu soğukta ölüme terkedebilir. Hadi bıraktın ordan elini kolunu sallaya sallaya sahilde elin adamıyla ilişkiye girmek ne demek Allah’ım bu nasıl gamzsızlık. Bu kadını öldürsünler o bebeğe nasıl kıydıysa ona da aynısını yapsınlar açlıktan soğuktan gebersin gitsin Allah kahretsin böyle insanları, evlat sahibi olamasınlar!