hasanurasiiimm Doğum kağıdıyla sosyal hizmetlere başvurun. Doğum kağıdı yoksa bebeğin kimliği de işinizi görür. Başvurudan sonra 3 ay içinde para yatıyor. Doğum parası çalışan veya çalışmayan tüm annelere verilir. Ayrıca bir de süt parası var. Sadece çalışmayan annelere veriliyor bu süt parası. Çalışmadığınız için ona da başvurabiliyorsunuz. Gidince onu da sorun mutlaka.