Elf19 canım benim oğlumda öyleydi ilk ay emzirir emzirmez hemen kaldırma 2-3 dakika bekle öyle kaldırıp gazını al artı fazlasını çıkarıyordur hem kusan çocuk iyi olur diyorlar o sonra sonra kendiliğinden geçecektir inşallah başka sıkıntısı yoksa tabi 🙏🏼❤️