edizveuras Sev195 oglum tam 2.5yaşında oldu öğlen uykusunu bırakırsa cook üzülürüm ya günde bir saat sessizce oturabiliyorum uyumazsa aksama kadar naparım bilmem.. sabah 10da parka götürdüm parktan dönüşte apartman merdiveni cıktı sonra evde dans ettirdim oguncak oynadı sonra beraber dağılan oyuncakları topladık saat 14:00de uykuya daldı tüm kartları oynadım bugun 🥲🤪
Ozlemfidan Sev195 28 aylık oğlum. Bir ay oluyor gunduz uykusunu bırakalı. Gündüz uyumasi benim icin cok iyi oluyordu ya kendime vakit ayırıyordum ya da ev islerine yogunlasiyordum. Keske gunduz uykularina geri donse. Benim icin cok yorucu oluyor asiri hareketli bir bebek.
tenceretavakuskana Gunduz uykusunu bu ysta bırakırlar zaten genelde o yuzden zorlamayın bırakın uyumasın gece uyku saatı bellıyse
Havvanurum-Zeynepsuyum Benim kızım da 2 buçuk yaş (32 aylık) gündüz uykusunu bıraktı , nadiren bazen uyur ,, o da uyuya kalırsa ☺️
Emirpnar Benim oğlum da iki buçuk yaşında bazen gündüz uykusunu uyumak istemiyor unutmamaya karar veriyorum sonra ikindi 4-5 gibi uykum geldi diyor o saatte uyuya kalınca da gece uyuma saati geç kalıyor ne yapacağımı bilemedim biryerde 4 yaşına kadar öğlen uykusu gelişim açısından gerekli diye okumuştum o yüzden bıraktırmayı pek düşünmüyorum ama ölü bilgimidir bilmem 🤷🏻♀️