Merhaba oğlum 23 aylık.
kademeli bırakmayı denedim gündüz kestim sadece uyucağında emzirmeye başladım zaten dışarıda veya farklı yerde olunca kendi de hiç aramıyor ve istemiyordu. Ama baktım ki bir türlü sonlandıramadık ve keskin bir şekilde bırakma kararı aldım üzülerek, oruçluyken cok zorluyor… Göğüslerim inanılmaz doldu ağrıyor sağım yaptım ama ne kadar yapıcam? Öneriniz tavsiyeniz var mı? Bir de devam sütleri varmış sadece uyucağında ondan mı icirsem diyorum?