babyackgz 4,5 aylıkken sünnet ettirdik. İlk gün zorluyor haliyle hem o korkmuş oluyor canı yanıyor birde insan nasıl kucakta taşıyacağını bilemiyor ama ertesi güne alışmış oluyorsunuz. Dikişleri kendiliğinden düşüyor banyo yaptırdıkça. 3. Günü banyo yaptırabilirsiniz demişti bize. İşlemden sonra direk çıktık hastaneden orda durmamızı gerektirecek bir şey yok çünkü. Ben eve döner dönmez emzirdim ama kucakta zor oluyor ben yatarak emzirmiştim. Olur mu öyle şey sorun tabiki insan her detayı merak ediyor