Berenikom Mefat 40im çıktıktan sonra yaptım. Ama çok korkmuştum korkacak birşey yokmuş 😂 dikiş yerime yakın rahatsız edici tarzda olan birkaç tüyü de almıştım ama orası çok çok çok acımıştı. Oraya yaklaşmayın bence
ikiprensannesii2 40ımdan hemen sonra gitmiştim dikiş yerlerin oraya dokunmasını istemedim korktum biraz
Poyrazin_annesii Bnm 35 gun oldu ve psıkolojı olarak korkuyorum orayı temızlemeyı. Bıde uyuşuk hıssetmıyrm
shawty Mefat Canım kendini korkutma herkesin kesisi dikişi yarası acı eşiği vs farklı . Genelde acı yaşanmıyor zaten biraz uyuşuk oluyor o bölge 😌 benim hiç ama hiç acı vs olmadı hissetmedim bile .