NimetSacal Kızlar 23 gün önce sezeryan oldum ameliyattan 2 hafta sonra dikişlerim enfeksiyon kaptı yeniden açılıp dikildi yeni bi ameliyat geçirdim ama tam iğleşince korse kullanabilirmiyim sizce o zaman faydası olur mu göbeğe yoksa iş işten geçmiş mi olur
sngl11 NimetSacal çok geçmiş olsun iş işten geçmiş olmaz insanlar aylar sonra bile eski haline dönebiliyor sporla ve diyetle o yüzden hiç sıkmayın canınızı inşallah çabucak iyileşirsiniz
Sltn NimetSacal doğumdan snra ebe bana korse kullanma dikislerin içerden kanama yapabilir demişti.kullanmadim 4 Aysan snra taktım faydası oldu tabi birazda genetik zamanla toplar kalanı sporla hallolur.riske atmayın birde havalar sıcak terlerse tekrar enfeksiyon kapar terlememesi gerek malum dikişlerin korse de çok terletiyor.siz iyi olmaya bakın vücut zamanla topluyor kendini 😊
Minikcivcivim NimetSacal isterseniz aylar sonra kullanın, düzenli beslenme yediklerinde dikkat sporla destek vs olduğunda çok çabuk veriliyor her şey merak etmeyin burada geçenlerde bir anne fotoğraflı atmıştı azmini anlatmıştı mesela olabiliyor yeter ki siz isteyin 🙃