selosunannesi Zararlı mı sizce 4 buçuk aylık sürekli ayakta durmak istiyor kendide bizde yoruluyoruz denesem mi dedim ama.zarari olacaksa almam tabiki
Gzmcyln Erkek bebeğim var 6 aydan sonra aldık biz hiç sıkıntı olmadı yalnız binmesi için oturuyo olması gerekiyo yani 6 aydan sonra tavsiye ediliyor bide çok uzun durmuycak üstünde tabi kontrollü binsin ❤️