Çocuklarına fonksiyonel tıp tarzıyla yaklaşan annelerimiz yani çocuğuna asla hazır paket gıda vermeyen, şeker ve sağlıksız karbonhidrattan, zararlı yağlardan, sütten elinden geldiğince uzak tutmaya çalışan annelerimiz. İnstagramda Fonksiyonel Tıp Uzmanı Doktor Hande Namal bir çalışma başlattı. Okulların yemekhanelerinde ve kreşlerde verilen yemeklerle ilgili. O kadar para ödeyip çocuklarımızı gönderdiğimiz okulların özellikle İkindi öğünleri tam bir felaket. Çocuklara durmadan kek, poğaça, puding, sufle, çikolatalı ekmek, Kutu Süt, hazır meyve suyu veriliyor. Meyve sebze yok denecek kadar az. Yemekhanelerde pizza, sosis, nugget havalarda uçuşuyor. Sabah kahvaltılarında çocuklar yine reçele, çikolataya boğuluyor, Yumurta en fazla haftada iki gün veriliyor. 3 4 yaşındaki çocuklara ödül olarak ya da karne hediyesi olarak çikolata, gofret veriliyor. Doktorun çalışması da bu durumun son bulması ve acilen iyileştirilmesi yönünde. Amacı bütün doktorlar ve diyetisyenlerin buna bir dur diyeceği bir çalıştay hazırlamak. Bu yönde sayfasında her gün açık çağrı yayınlıyor. Böyle bir şey olsa ve bununla ilgili yeni resmi düzenlemeler getirilse ne güzel olur değil mi? Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?