Busra9528 Bebeğim 2 aylık genel olarak psikolojim iyi ama lohusalığı tam atamadım gibi 🥺 2 bebekle uğraşmak, gaz sancıları, ev işleri, uykusuzluk yorgunluk beter etti beni 😒 Düşüncelerimiz normal yeni bi hayata adapte olmaya çalışıyoruz çünkü. İlk oğlumda annesi gibi hissetmiyodum ilk zamanlar, herkesin bahsettiği ölüyorum bitiyorum hissi gelmemişti. Ama sonrasında hiç bişey kalmıyo, biz onlara onlarda bize alışacak 🤗