Korseyi takınca dikişin hemen üstünde bulunan kısım alt karın kısmı dışarda kalıyor ve korse sıktığı için orası şişiyo ve çıkardığımda o kısım çok acıyor. Sanki korse ters etki yapar alt karına sebep olur gibi geliyor. Owli korse kullanıp bu durumu yaşayan var mı?