BalBademmmmmm benim oğlumda 4 aylık bugün tartıldı 5.400 gr çıktı doktor normal dedi çünkü 36 haftalık 2.500 kilo doğmuştu ve 4.ayda 2 katına ulaştı şükür sağlığı yerinde. Doğduğundan beri mama takviyesi yapıyorum sütüm yetmiyor.Aptamill prematüre maması kullndım bi süre sonra bebelac kullandım her ay 1 kilo aldı bu son ayında daha az almış ama normal yani heray 1 kilo alcak diye bişey yok ve 2 haftadır SMA ya geçtim daha iyi yaradı yanaklar tombikleşti