Kızlar merhaba. Normalde aklıma asla takmam diye düşündüğüm şeyi, şuan sürekli düşünüyorum. Kızım 2500 gr doğdu, 2300 e düştü. İlk aylar hep 1 kg alıyordu ama şuan ayda sadece 300 gr almış. Emziriyorum, akşamları sadece yatmadan 90 cc mama veriyorum (aptamil yada sma). Boyu 64 cm kgsi 5600 olmuş, geçen ay 5300 dü. Çok canım sıkıldı, sütüm yeterli ama neden çok az almış? Ne yapmalıyım? Gelişimi çok şükür iyi ama, her gören çok zayıf demesi beni delirtiyor.🤦♀️