Edalikuzusu yorumlari okudumda… burada hepimiz anneyiz. Akil/ruh sagligi yerinde hicbir anne bunu yapmaz arkadaslarim. Cok sevdigimde bir laf vardir. “Kimse sinanmadigi gunahin masumu degildir” bu yuzden dikkatli dusunup yorum yapalim arkadaslarim. Kimse ne yasayacagini bilmiyor. Haberi duydugumda bende kahroldum. Anne oldugum gunden beri, annesin buyuyen bebekleri düşünüyorum ne kadar zor onlar icin.. Rabbim tum bebeklere sevgi dolu yuvalar nasip etsin..