kızlar bebeğim 9 aylık şimdiye kadar hep anne sütü 6. ayından sonra artı ek gıda olarak devam ettik geçen haftaya kadar gayet güzel yiyen bebeğim bir haftadır ağzına kaşık dahi girsin istemiyo verdiklermi olduğu gibi çıkarıyo ağzından bugün iyice sinirlendim 5 saat aç bıraktım sevdiği yemeklerden yaptım yinede yemedi ağlamaktan helak oldu gün boyu sadece emmek istiyor sorum şu acaba sadece anne sütü yeterli olurmu büyümesi gelişmesi için sütüm yeterli çok şükür bir haftadır zaten sadece anne sütü alıyo tüm gün ama sadece anne sütü büyümesi için yeterli olmaz diye düşünüyorum ek gıda şartmıdır çok stres oldum nolur fikir verin 😞😞