Nicesssss iftardan sonra ağırlık çöker ,yapamam diye düşünüyorum. Ya gündüz 3 4 gibi ,yada sahur öncesi yapmayı planlıyorum.daha oruca başlamadım , oyuzden bı fikrim yok. Ama bi video izledim ,kendimi motive ettim . Gözünüzde fazla büyütmeyin, sıcakta oruçlu pazara gittiğinizi düşünün,aynı şey dedi , gerçekten de öyle. Şuan jo yapıyorum ama orucluyken yaparsam Leslie yaparım sanırım