Merhaba arkadaşlar
Cuma gününden beri sidefer damla kullanıyoruz 5 damla. Kızım 2,5 aylık cuma gününden beri 3-4 kere kaka yaptı su gibiydi koyu yeşil ve çok kokuluydu. Kullananlarda bu durum oldu mu acaba? Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?